Acentalarımız
ak yatirim

ak yatırım

ak yatırım
GÖNDER

Bize Katılın

İŞE ALIM VE YERLEŞTİRME

Ak Yatırım, piyasadaki saygın ve güvenilir konumunu çalışan kalitesi ile birleştirerek, gelecek vaad eden, kendine güvenen, etik, sorumluluk sahibi, yeniliklere açık ve sermaye piyasalarında kariyer yapmak isteyen adayları bekliyor!

PERFORMANS YÖNETİMİ

Ak Yatırım'da Performans Yönetim Sistemi, çalışanların performanslarının, şirket hedefleri doğrultusunda sürekli geliştirilmesini sağlayan bir yönetim sürecidir. Şirket hedefleri ile uyumlu bireysel hedefler ve yetkinlikler kapsamında bireylerin performanslarını yöneterek çalışanlarımızın, bölümlerimizin ve şirketimizin daha iyi sonuçlar elde etmesi amaçlanmaktadır.

KARİYER PLANLAMA

Ak Yatırım'da yükselme; yetki, sorumluluk ve ücret artışını beraberinde getirir. Görev tanımının gerektirdiği deneyim, bilgi, beceri ve temsil kabiliyetine sahip olan çalışanlar, performansları da göz önünde bulundurularak terfi komitesi onayı ile bir üst göreve terfi ederler.

EĞİTİM FAALİYETLERİ

Çalışanların mevcut görevleri ve aday oldukları görevlerin gerektirdiği bilgi, beceri ve davranış özellikleri doğrultusunda kişisel, yönetsel ve fonksiyonel eğitimler planlanarak konusunda uzman eğitim firmaları ile birlikte eğitimlerimiz gerçekleştirilir. Göreve uygun eğitimler seçebilmek ve eğitimlerin etkinliğini arttırmak amacıyla eğitim sonuçlarının iş sonuçlarına ne şekilde yansıdığı takip edilir.

ÜCRETLENDİRME

Ücret paketi; maaş, yılda 4 ikramiye ve diğer yan ödemelerden oluşur. Ücret artışları, şirketin ve bireyin performansı ile doğru orantılı olarak, enflasyon oranı ve piyasa ortalamaları göz önünde bulundurularak yılda 1 kez yapılır.

CV'lerinizi insan.kaynaklari@akyatirim.com.tr adresine gönderebilirsiniz.

ak