Go Up
ile sonuç bulundu.

Üzgünüz, aradığınız kriterlere göre bir sonuç bulunamadı.

Sizi Dinliyoruz

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için istek, öneri, teşekkür ve şikayetlerinizi aşağıdaki formu doldurarak veya Müşteri Hizmetleri’ne ulaşarak bizimle paylaşabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri’ne hafta içi 9:00-13:00 / 14:00-18:00 saatleri arasında 444 1 259 numaralı telefondan ya da musteri.memnuniyeti@akyatirim.com.tr adresine e-posta ileterek ulaşabilirsiniz.

Borsa işlemleri dışındaki sermaye piyasası faaliyetleriyle ilgili uyuşmazlıkların çözümünde; başvurunuza ilişkin kurumumuzca verilen cevap ve bilgilendirmeler sonucu, halen uyuşmazlığınızın kısmen ve/veya tamamen giderilemediğini düşünüyorsanız; cevabımızın tarafınıza tebliğ edildiği tarihi izleyen altmış (60) gün içinde Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği Müşteri Uyuşmazlıkları Hakem Heyeti’ne başvurabilirsiniz. Konuya ilişkin detaylı bilgi ve başvuru formu birliğin www.tspb.org.tr adresli internet sitesinde yer almaktadır.

İstek ve Şikayet Formu

*BIST 100 verisi 15 dk gecikmelidir.